XVI Zlot Przodowników Imprez na Orientację i Krajowa Konferencja Aktywu InO
REGULAMIN
Termin i miejsce
6-8 grudnia 2013 r. (piątek – niedziela), Warszawa
Organizator
Klub Imprez na Orientację STOWARZYSZE Koło nr 44 przy Oddziale Międzyuczelnianym PTTK w Warszawie
Współorganizatorzy
Cele imprezy
- spotkanie kadry przodowników i organizatorów imprez na orientację z KInO ZG PTTK
- wymiana doświadczeń kadry InO
- przyjęcie sprawozdania i ocena działalności Komisji InO ZG PTTK w latach 2009-2013 oraz wybór składu Komisji InO ZG PTTK na kadencję: 2013-2017 oraz ustalenie kierunków jej działania
- popularyzacja imprez na orientację
- poznanie walorów turystyczno-krajoznawczych Warszawy
Komitet organizacyjny
- Kierownik Zlotu: Dariusz Walczyna (PInO nr leg. 420)
- Sędzia Główny: Barbara Szmyt (PInO nr leg. 660)
- Budowa tras: Tomek Dombi (PInO nr leg. 645), Barbara Szmyt i Dariusz Walczyna
- Kierownik sekretariatu: Ania Natusiewicz
…oraz grono Członków i Sympatyków Klubu InO STOWARZYSZE
Zgłoszenia i wpisowe
Zgłoszenia zawierające imię, nazwisko, datę urodzenia, klub i miejscowość, adres zamieszkania, e-mail oraz numer uprawnień (legitymacji PInO lub PTTK) należy podać w formularzu: https://docs.google.com/forms/d/1ncBHvHxdpg7cmpnWQUL7y0e5BytGvS-Qbvl1q99qJR0/viewform lub przesłać na adres: pinozlot[lampionzogonkiem]gmail.com Wpisowe należy wpłacić na konto Oddziału Międzyuczelnianego PTTK w Warszawie: 49 1140 1010 0000 3281 2500 1007 (z dopiskiem w tytule przelewu: “ZLOT 2013” i podaniem nazwisk) lub przekazać bezpośrednio Kierownictwu Imprezy (przed imprezą lub w bazie – jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu). Zgłoszenie jest ważne w momencie wpłynięcia wpisowego.
Uczestnicy |
Wpisowe |
|
Do 26.11. |
Po 26.11. |
|
Przodownicy InO, Młodzieżowi PInO (zweryfikowani) |
75 zł |
85 zł |
Członkowie PTTK (z opłaconymi składkami) |
90 zł |
100 zł |
Niezrzeszeni |
100 zł |
110 zł |
Udział bez noclegu (niezależnie od uprawnień) |
30 zł |
40 zł |
Informacje dodatkowe, kontakt: Dariusz Walczyna, tel. 605 962 218; pinozlot[lampionzogonkiem]gmail.com
Ramowy program
piątek, 6.12.2013 r.
- od 16:00 – praca sekretariatu, przyjmowanie i zakwaterowanie uczestników w bazie
- od 19:00 – turystyczno-rekreacyjna impreza na orientację, miniInO
- od 21:00 – integracja
sobota, 7.12.2013 r.
- od 7:00 – praca sekretariatu
- 7:00 – 8:30 – śniadanie (we własnym zakresie)
- 8:30 – 9:00 – przejście/przejazd na miejsce KKAInO (szczegóły w komunikacie tech.)
- 9:00 – 9:30 – powitanie delegatów i gości na XVI Zlocie PInO I KKAInO, wystąpienia
- 9:30 – 15:00 – Krajowa Konferencja Aktywu InO (regulamin, porządek obrad)
- 15:00 – 16:00 – obiad
- 16:30 – zwiedzanie Muzeum Nurkowania
- 17:00 – 19:30 – turystyczna impreza na orientację
- od 19:30 – otwarte zebranie nowej KInO ZG PTTK, forum dyskusyjne, prezentacja projektów InO w ramach programów: Move Week (Przejście Smoka 2013), Lider Animator (TRInO)
niedziela, 8.12.2013 r.
- od 7:00 – śniadanie (we własnym zakresie)
- do 10:00 – opuszczenie bazy
Świadczenia
- dwa noclegi w pokojach wieloosobowych z pościelą
- wyżywienie: przekąski i napoje podczas Konferencji, obiad w sobotę
- dostęp do aneksu kuchennego w bazie imprezy
- pamiątkowy metalowy znaczek zlotowy oraz odcisk okolicznościowej pieczęci
- komplet map i materiałów konferencyjnych dla każdego uczestnika
- materiały krajoznawcze
- nowy numer Azymutu Warszawskiego
- inne – do tej pory nieujawnione
Baza Imprezy
Szkolne Schronisko Młodzieżowe nr 3 „Syrenka”, ul. Karolkowa 53A, Warszawa
Strona www: http://www.hostelkarolkowa.pl
Lokalizacja: http://emapi.pl/?long=20.976043939590454&lat=52.236302339477916&zoom=17&l=22
Postanowienia końcowe
- impreza odbędzie się bez względu na pogodę;
- za szkody wynikłe wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;
- zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń; osoby zgłoszone, ale nieobecne na imprezie tracą prawo do świadczeń i zwrotu wpisowego;
- osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć pod opieką dorosłego opiekuna;
- uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych na potrzeby organizacji Zlotu oraz na publikację zdjęć;
- uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i innych związanych z bezpieczeństwem uczestników oraz do stosowania się do zaleceń Kierownictwa Zlotu;
- Organizatorzy mają prawo do usunięcia ze Zlotu osób nie przestrzegających ustaleń Regulaminu;
- ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatorów Zlotu;
- wszelkie zmiany regulaminu oraz dodatkowe informacje publikowane będą na stronie internetowej: stowarzysze.om.pttk.pl/zlot
Do zobaczenia na Zlocie!
Organizatorzy
Materiały do pobrania (PDF):